FacebookTwitterПідписатися на RSS

Музичне заняття: «Подорож по Країні чарівних звуків»

Лунає музика. До залу заходять діти, сідають на стільчики.

/Files/images/muz/dscn5650.jpg

Музкерівник:Діти, коли ви заходили до залу, ви чули звучання чарівної музики. Хто з вас може пригадати назву твору, який ви почули та прізвище композитора?

Діти:«Ранок» Е.Гріг.

Музкерівник:Так, вірно. Які картини ви уявляєте під час слухання твору?(відповіді дітей)

Музкерівник показує дітям наочне обладнання – нотний стан.

Музкерівник:Діти, що ви перед собою бачите?

Діти:Нотний стан.

Музкерівник:А що знаходиться на нотному стані?

Діти:Ноти

Музкерівник:Так, але ці різнокольорові ноти не прості. Сьогодні за допомогою їх ми полинемо у Країну чарівних звуків. Ось перша нота, з якою ми вже з вами знайомились. Давайте пригадаємо її назву.

/Files/images/muz/dscn5653.jpg

Діти:До!

Музкерівник:Нота «До» дає завдання:

Слід всі жанри пригадати,

Та швиденько їх назвати.

Ну, а потім в гру пограти.

Діти:Пісня, танець, марш.

Музкерівник:А тепер, увага, дітвора, йде до нас цікава гра!

Музично-дидактична гра «Пісня, Танок, Марш»

Музкерівник:Бачу, ви добре справились із першим завданням. А тепер цікаво знати, що ховається за другою нотою і як вона називається?

Діти:Ре!

Музкерівник:Нота «Ре» в нас чарівна,

Любить пісеньки вона.

Якщо дружно заспіваємо,

До містечка «Голосок» потрапляємо.

/Files/images/muz/dscn5659.jpg

Нумо, діти, поспішайте, в нашім хорі всі місця займайте

Та розспівку починайте!

Розспівка «Диби-диби»

Музично-дидактична гра «Циркові собачки»

(Діти відзначають короткі та довгі звуки, напрям мелодії та проплескують ритм разом та по-одному)

Музкерівник:Вже наші голосочки розспівались і тепер давайте пригадаємо пісню, яку ми вчили на занятті.

Пісня «Віночок»

Музкерівник:Пісню повторили, а тепер спробуємо заспівати із солістами. Хто бажає?

(Заспів виконують солісти, приспів – всі діти)

/Files/images/muz/dscn56661.jpg

Музкерівник:Ну як, цікаво мандрувати?

Діти:Так!

Музкерівник:А зараз ми з вами познайомимося з новою ноткою, її звуть – нотка Мі.

(Діти повторюють назву ноти та запам’ятовують її)

Музкерівник:Нота «Мі» не відстає,

Та завдання вам дає.

Інструменти в руки ви візьміть,

Та усіх, хто в залі звеселіть.

Музично-дидактична гра «Який інструмент звучить?»

Музкерівник:А як називається група людей, які грають разом на музичних інструментах?

Діти:Оркестр.

Музкерівник:Інструменти ви всі знаєте і грати вмієте. А тепер давайте уявимо себе учасниками оркестру та заграємо.

(Діти беруть інструменти)

Музкерівник:Але щоб оркестр грав злагоджено, нам ще когось не вистачає. Кого, діти?

Діти:Диригента.

(Діти вибирають диригента)

/Files/images/muz/dscn5655.jpg

Музично-дидактична гра «Оркестр»

Музкерівник:Гарно ви грали, як справжні музиканти. Залишайте інструменти, ми прямуємо далі. Ось залишилась ще одна нотка. Її звуть нота – Фа.

(Діти повторюють і запам’ятовують назву)

Музкерівник:Нота «Фа» дає останнє нам завдання, необхідно його виконати без вагання.

Будьте ви уважні й не штовхайтесь,

Гарно танцювати намагайтесь.

Український таночок

Музкерівник:От ми і закінчуємо нашу подорож по Країні чарівних звуків. Хто нам допомагав мандрувати?

Діти:Чарівні нотки.

Музкерівник:Так, вірно, нам допомагали нотки, тому що музику не можна записати без нот. А музика – це пісні, розспівки, мелодії, які можна слухати та співати.

Кiлькiсть переглядiв: 2279

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.