Музичне заняття: «Подорож по Країні чарівних звуків»
Лунає музика. До залу заходять діти, сідають на стільчики.
Музкерівник:Діти, коли ви заходили до залу, ви чули звучання чарівної музики. Хто з вас може пригадати назву твору, який ви почули та прізвище композитора?
Діти:«Ранок» Е.Гріг.
Музкерівник:Так, вірно. Які картини ви уявляєте під час слухання твору?(відповіді дітей)
Музкерівник показує дітям наочне обладнання – нотний стан.
Музкерівник:Діти, що ви перед собою бачите?
Діти:Нотний стан.
Музкерівник:А що знаходиться на нотному стані?
Діти:Ноти
Музкерівник:Так, але ці різнокольорові ноти не прості. Сьогодні за допомогою їх ми полинемо у Країну чарівних звуків. Ось перша нота, з якою ми вже з вами знайомились. Давайте пригадаємо її назву.
Діти:До!
Музкерівник:Нота «До» дає завдання:
Слід всі жанри пригадати,
Та швиденько їх назвати.
Ну, а потім в гру пограти.
Діти:Пісня, танець, марш.
Музкерівник:А тепер, увага, дітвора, йде до нас цікава гра!
Музично-дидактична гра «Пісня, Танок, Марш»
Музкерівник:Бачу, ви добре справились із першим завданням. А тепер цікаво знати, що ховається за другою нотою і як вона називається?
Діти:Ре!
Музкерівник:Нота «Ре» в нас чарівна,
Любить пісеньки вона.
Якщо дружно заспіваємо,
До містечка «Голосок» потрапляємо.
Нумо, діти, поспішайте, в нашім хорі всі місця займайте
Та розспівку починайте!
Розспівка «Диби-диби»
Музично-дидактична гра «Циркові собачки»
(Діти відзначають короткі та довгі звуки, напрям мелодії та проплескують ритм разом та по-одному)
Музкерівник:Вже наші голосочки розспівались і тепер давайте пригадаємо пісню, яку ми вчили на занятті.
Пісня «Віночок»
Музкерівник:Пісню повторили, а тепер спробуємо заспівати із солістами. Хто бажає?
(Заспів виконують солісти, приспів – всі діти)
Музкерівник:Ну як, цікаво мандрувати?
Діти:Так!
Музкерівник:А зараз ми з вами познайомимося з новою ноткою, її звуть – нотка Мі.
(Діти повторюють назву ноти та запам’ятовують її)
Музкерівник:Нота «Мі» не відстає,
Та завдання вам дає.
Інструменти в руки ви візьміть,
Та усіх, хто в залі звеселіть.
Музично-дидактична гра «Який інструмент звучить?»
Музкерівник:А як називається група людей, які грають разом на музичних інструментах?
Діти:Оркестр.
Музкерівник:Інструменти ви всі знаєте і грати вмієте. А тепер давайте уявимо себе учасниками оркестру та заграємо.
(Діти беруть інструменти)
Музкерівник:Але щоб оркестр грав злагоджено, нам ще когось не вистачає. Кого, діти?
Діти:Диригента.
(Діти вибирають диригента)
Музично-дидактична гра «Оркестр»
Музкерівник:Гарно ви грали, як справжні музиканти. Залишайте інструменти, ми прямуємо далі. Ось залишилась ще одна нотка. Її звуть нота – Фа.
(Діти повторюють і запам’ятовують назву)
Музкерівник:Нота «Фа» дає останнє нам завдання, необхідно його виконати без вагання.
Будьте ви уважні й не штовхайтесь,
Гарно танцювати намагайтесь.
Український таночок
Музкерівник:От ми і закінчуємо нашу подорож по Країні чарівних звуків. Хто нам допомагав мандрувати?
Діти:Чарівні нотки.
Музкерівник:Так, вірно, нам допомагали нотки, тому що музику не можна записати без нот. А музика – це пісні, розспівки, мелодії, які можна слухати та співати.
Коментарi