FacebookTwitterПідписатися на RSS

Педагогічний досвід педагогічних працівників

Частини видання: матеріалів конференцій (тези, доповіді) Глухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Фіалка»

1. Фесенко Н.І. Наступність дошкільної та початкової освіти у руслі компетентнісного підходу НУШ. «Особистісно - професійна компетентність педагога: теорія і практика» матеріали IIІ Всеукраїнської науково – методичної конференції 20 лютого 2019 року, м. Суми / За ред.. Сєрих Л.В.- Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2019.- С.344-346

Анотація. У статті представлено організацію освітнього процесу на принципах наступності та перспективності, яке забезпечить всебічний гармонійний розвиток самодостатньої, ініціативної, компетентної особистості на перших суміжних ланках системи безперервної освіти впродовж життя.

2. Шульга О.А. Вплив родини на всебічний розвиток вихованця. «Педагогіка партнерства: виклики та перспективи: Інноваційні технології в роботі практичного психолога» матеріали Міжнародної науково – практичної конференції 5 червня 2019 року, м. Суми / За ред.. Карамушка Л.М.- Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2019. - Ч.3 - С.87-91

Анотація. У статті розкривається особливості конструктивної співпраці сім’ї та закладу дошкільної освіти у всебічному розвитку дитини.

3. Звєринська І.М. «Конструювання як компонент STREAM – освіти у практиці роботи з дітьми дошкільного віку». «Тенденції розвитку психології та педагогіки» матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 1-2 листопада 2019р. Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019 – Ч.2. - С.70 – 73

Анотація. У статті розкриті завданя, які необхідно вирішувати педагогам, щодо STREAM-освіти дошкільників, для розвитку інтересу до технічних дисциплін.

4. Пінчук В.В. «Освітні можливості інформаційно – комунікативних технологій». «Тенденції розвитку психології та педагогіки» матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 1-2 листопада 2019 р. Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019 – Ч.2. - С.90 – 94

Анотація. Cтаття присвячена проблемі впровадження та поширення інформаційно-комунікаційних технологій у роботі закладу дошкільної освіти з дітьми, педагогами, батьками.

Частина видання: періодичного видання (журналу,газети) Глухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Фіалка»

1. Каштальян – Ямнік О.С. Синдром «професійного вигорання» особистості вихователя закладу дошкільної освіти // Видання інформаційно, науково – методичного журналу «Освіта Сумщини» № 3 (43), 2019/ Упор. Панасюра Г.С., Панасюк В.Ю. - Суми,2019. – С.32-36.

У статті представлено дослідження та обґрунтування основник ознак синдрому «професійного вигорання». Зазначенно форми і методи роботи щодо зняття емоційної напруги, збереження та зміцнення психічного здоров’я.

2. Фесенко Н.І. Від зернини до хлібини. Конспект інтегрованого заняття. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 3. С.80-81.

Анотація. Опубліковане заняття розширює знання дітей про хліб та вироби з борошна. Виховує бережливе ставлення до хліба; шану до людей, які працюють над його виготовленням.

3. Жарик М.Г. Ми малі садівники працюємо залюбки. Конспект заняття. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 3. С.98-100.

Анотація. Розробка заняття розширює знання про будову цибулини, та необхідні умови для росту рослини; Виховувати працелюбність і повагу до праці.

4. Лісковська Н.О. Відгадай за звуком Мовленнєві ігри для формування та закріплення правильної вимови звуків. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 4. С.117 -119.

Анотація. Опубліковане заняття містить вправи для вправляння у дітей не мовленнєвих звуків, збагачуючи активний словник.

5. Карбанова Н.М. Подорож у казку Конспект заняття з фізкультури за методикою М.М.Єфименко. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 5. С.113 - 115.

Анотація. Опубліковане заняття містить комплекс загально- розвиваючих вправ в казково – ігровій формі за методикою М.М.Єфименка.

6. Пінчук В.В. Екологічна стежина в куточку лісу. Конспект інтегрованого заняття. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 5. С.58-61.

Анотація. Опубліковане заняття містить уявлення про живу і неживу природу; про особливості, що відбуваються в природі восени.

7. Цікава В.В. Квітка здоров’я. Конспект інтегрованого заняття валеологічного спрямування. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 5. С.45-49.

Анотація. Публікація містить розробку конспекту заняття валеологічного спрямування. Виховуючи в дітей свідомість того, що людина – частина природи.

8. Цікава В.В. Подорож у Країну Добра. Конспект інтегрованого заняття. Часопис Бібліотечка вихователя дитячого садка. 2019. № 11. С.28 - 30.

Анотація. Опубліковане заняття містить методи за допомогу яких вихователь сформує уявлення дітей про моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті; розширюватиме уявлення дітей про доброту, добрі вчинки.

Електронні ресурси Глухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Фіалка»

1. Каштальян – Ямнік О.С. Планування самообслуговування з дітьми в ЗДО. Робоча програма 2019. Сайт видавництва «Всеосвіта» URL:https://vseosvita.ua/library/planuvanna-samoobslugovuvanna-z-ditmi-v-zdo-172699.html

(дата звернення: 13.10.2019).

Анотація. Опубліковано робочу програма, яка містить планування самообслуговування з дітьми третього – шостого року життя в закладі дошкільної освіти.

2. Пінчук В.В. День народження Полінки. Конспект заняття з зв’язного мовлення. 2019. Сайт видавництва «Всеосвіта» URL: https://vseosvita.ua/library/den-narodzenna-polinki-zanatta-z-rozvitku-zvaznogo-movlenna-u-drugij-molodsij-grupi-176077.html

(дата звернення:28.10.2019).

Анотація. Конспект заняття ознайомлює дітей з одним із видів народної творчості – колисковими піснями, з їхнім значенням; формувати патріотичні почуття на основі знайомства з забавлянками.

3. Карбанова Н.М. За годинником. Конспект комплексного заняття з ознайомлення старших дошкільників з годинником. 2019. Сайт видавництва «Всеосвіта» URL: https://vseosvita.ua/library/za-godinnikom-konspekt-zanatta-z-oznajomlenna-starsih-doskilnikiv-z-godinnikom-177305.html

(дата звернення:01.11.2019).

Анотація. Конспект заняття ознайомлює дітей старшого дошкільного віку з уявленням про співвідношення одиниць часу, визначення часу за допомогою годинника відповідно до вимог Базового компоненту та освітньої програми "Впевнений старт"

4. Демченко Н.А. Весело тренуємось – добре підготуємось. Конспект заняття з освітньою програмою «Впевнений старт» з LEGO - конструктором 2019. Сайт видавництва «Всеосвіта» URL: https://vseosvita.ua/library/veselo-trenuemos-dobre-pidgotuemos-konspekt-zanatta-za-osvitnou-programou-vpevnenij-start-z-vikoristannam-lego-178121.html

(дата звернення:04.11.2019).

Анотація. У конспекті заняття поданно форми і методи роботи для вихователів для закріплення назв геометричних фігур, основних кольорів. Вправлянні дітей в порядковій лічбі.

5. Демченко Н.А. «Пригоди Портфелика». Конспект заняття з логіко – математичного розвитку з елементами LEGO для дітей старшого дошкільного віку Сайт видавництва «Всеосвіта»

URL:https://vseosvita.ua/library/prigodi-portfelika-konspekt-zanatta-logiko-matematicnogo-rozvitku-z-elementami-lego-dla-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-176663.html (дата звернення 30.11.2019)

Анотація. Опубліковане заняття містить різні види творчих і ігрових вправ для навчання дітей вимірювати висоту предметів умовною міркою, вправляти дітей у розв’язанні прикладів за допомогою LEGO – конструктора.

Кiлькiсть переглядiв: 686

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.